2014年6月23日

Snap Review: X-men - Days of Future Past

Snap Review > Movie > X-Men - Days of Future Past

★★




必須先利申:我之前未曾看過X-Men系列的任何作品的,
因此對於各人的技能、故事、恩怨情仇等全不知曉。

我也算享受整套戲,對我來說一切都很新奇。
最喜歡的角色乃少年Peitro,能以超高速行動實在很有趣,劫獄一幕非常幽默。

主角的能力好像不太強勁,生骨頭當武器的設定令我想起火影忍者裡的君麻呂。

未來的怪獸超級強大可怕,某些角色被殺死的場面挺可怕的,慘不忍睹...

Charles Xavier: "Just because someone stumbles and loses their path, 
doesn't mean they can't be saved."

Charles Xavier: "The past: a place of potential promise, and possibility. 
We are the sum of our choices, as what we do now defines what we will do. 
Infinite decisions mean infinite consequences, for the future is never truly set."


因為這套戲,我有空會找其他X-Men作品看的。:)

沒有留言:

張貼留言